Home Werking

FAQ

Wat is Regiz?

Regiz geeft handelaars en bedrijven de mogelijkheid om bezoekende klanten of bezoekers contactloos te registreren. Dit gebeurt via een applicatie die de bezoeker op zijn of haar smartphone installeert.

Voor wie is de website bedoeld?

De website is bedoeld voor iedereen die zijn klanten of bezoekers contactloos wil laten registreren. Dit kunnen bedrijven zijn, horeca zaken, winkels, musea...

In welke taal is Regiz beschikbaar?

De configuratieschermen zijn momenteel enkel beschikbaar in het Nederlands. De app die de klanten of bezoekers op hun smartphone installeert om zichzelf te registreren, is beschikbaar in Nederlands, Frans, Engels en Duits.

Hoe ga ik best te werk?

Als je klanten of bezoekers wil laten registreren, moet je altijd beginnen met een account aan te maken. Daarmee krijg je toegang tot je persoonlijke dashboard, waar je dan de nodige gegevens over je vennootschap kan ingeven en de plaatsen waar je aan klantenregistratie wil doen. Klanten die zich willen registreren, moeten de applicatie op hun smartphone installeren. Deze is gratis beschikbaar in de App Store of Google Play

Hoe kan ik jullie bereiken?

De gemakkelijkste manier om ons te bereiken is een mailtje sturen of via het contactformulier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe kunnen klanten zich contactloos registreren?

Klanten kunnen de gratis app downloaden via de App Store of Google Play Store. Ze moeten slechts 1x hun eigen gegevens ingeven, waarna ze enkel je persoonlijke QR code moeten scannen om zich te registreren.

Waar kan ik mijn QR code vinden?

Je kan je persoonlijk QR code steeds downloaden in je persoonlijke dashboard. Zo kan je de QR code zelf afprinten of verwerken in een eigen creatie. Op bestelling kunnen we je ook extra QR codes bezorgen in stickervorm, kaartjes, ...